Beszámolómat egy felejthetetlen mondattal kezdeném, amit anno egy filmben hallottam: "A karácsonyi csoda a szívekben lakik."
Félidős önkéntes szolgálatom ideje a karácsonyi időszakban érkezett el és hazalátogathattam kis falumba Sepsibükszádra. Újra találkozhattam és beszélgethettem a Bifisz régi és új tagjaival. Elmondhatom és leírhatom felemelő érzés volt, és karácsonyi csoda az én szívemben is.
Mint minden évben most sem maradt el a karácsonyi kis csomagok készítése a gyerekek számára, amelyek szentestén voltak kiosztva. Ami még nagy boldogság volt szívemnek, az ahogyan a fiatalok lelkesen próbáltak, gyakoroltak és készültek a karácsony éjjelén előadott "Titoktalanított világ" című színdarabbal. Úgy gondolom számunkra már ez az időszak hozzátartozik a mi mindenkori karácsonyi készülődéseinkhez.


A minden évben megszervezett kis előadásunk a templomban már hagyomány és ez az időszak, amikor újra találkozhatunk mindazokkal a BIFISZ-es tagokkal is akik valahol...akár külföldön dolgoznak, szolgálatot teljesítenek.
Nem múlhat el nyomtalanul a karácsony, hogy a templomunk udvarán a betlehemi család ne legyen jelen. Az önkéntes fiataloknak köszönhetően, akik vállalták mindennap a karácsonyi időszakban az elő betlehem megformálást, különleges élmény volt mindazoknak, akik szentmisére igyekeztek, vagy csak betekintettek a templom udvarára.


A Bifisz aktivitása évről évre nagyobb, amely egyre több fiatalt mozgat meg. Ezt láttam és tapasztaltam most, hogy újra otthon voltam :)
Gratulálok és még több sikert és aktivitást szeretnék kívánni a 2012-es évre!
Hajrá BIFISZ!


László Mónika a BIFISZ tagja,
Fekete Sereg Ifj. Egyesület(HU) EVS önkéntese
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bifisz.blog.hu/api/trackback/id/tr363714530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása