Nagyapáink idejében, a hosszú téli esték mókával, énekszóval, hosszú beszélgetésekkel teltek el. De hol van már ez az idő? Eltűnt az emlékek ködfoszlányaiban.
A sepsibükszádi Ifjúsági Szervezet 2009.12.13-án megtartandó évbúcsúztató rendezvénye keretén belül azonban felidézte a régmúlt esték varázsát. A Polgármesteri Hivatal új vendégházában összegyűlve izgatottan készült a kis csapat a meghívott vendégünk, Márk Attila és az érdeklődők fogadására. Márk Attila brassói származású daltulajdonos, aki számos magyar költő versét megzenésítette. A sepsibükszádi ifjúság régi jó barátja. Neki köszönhetjük, hogy jó pár rendezvényeinket gitárhang kíséri, ugyanis ő volt a lelkes tanárunk. Elmondása szerint nagyon jól érezte magát körünkben. Szeme boldogságtól csillogott, hogy újra köztünk lehetett. Sok emlék fűzi ide, „... amikor átutazok vonattal Bixádon, a szívem mindig megdobban”- mondta Attila.
Az est folyamán megzenésített verseivel kápráztatta el a hallgatókat. Mosolyok derültek fel az arcokon egy-egy ismert Ady vers hallatán. Mónika, Kincső és Krisztina szavalatai is szint adtak az estének. Az előadás végén köszönetet mondtunk a közönségnek, a szülőknek a nyújtott támogatásokért, bátorításokért. (Iza)

A bejegyzés trackback címe:

https://bifisz.blog.hu/api/trackback/id/tr211617612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monikk 2009.12.23. 21:05:53

...na ugy kell nekem:( lemaradtam a fenykeprol....
Ugyi vagy Iza, nagyon jo lett a beszamolod:D

izabell89 2009.12.27. 17:03:24

Ezt jol osszehoztuk:)

arkhin 2010.02.17. 11:01:20

Sziasztok!

Egy ideje keresem Márk Attila elérhetőségeit, mivel pár éve elveszítettük egymással a kapcsolatot, nálunk, Magyarországon pedig nem láttam mostanában fellépéseit.
Nagyon megörültem, amikor friss hírt találtam róla itt nálatok! :-)
Kérlek, írjátok meg nekem emailben, hogy milyen telefonon vagy emailen (esetleg postai címen) érhetném utol!
Az emailem: arhin (kukac) freemail (pont) hu

Nagyon köszönöm előre is a segítséget!

BIFISZ 2010.02.17. 11:37:13

@arkhin: Szia! Kérésedet teljesítettem, mailben elküdtem Márk Attila elérhetőségét. Üdv!
süti beállítások módosítása