(szerk. „Gyökerek nélkül nem lehet repülni! “ És így igaz ez az állítás a szervezet életére is, ezért a 2010-es évben minden hónapban megszólaltatunk egy olyan személyt, aki része volt ennek a folyamatnak. Köszönjük nektek!
Viki alapítótagja a szervezetnek, Hargita megyében telepedett meg, ott román-angol szakos tanár és boldog férjes asszony.)


Hát sokat gondolkodtam (és egyesek kérdésére válaszolva nem fájt), hogy mivel is kezdhetném ezt a kis visszatekintést, hogy mit is jelentett számomra az ifjúsági szervezet, ami valójában akkor még nem is létezett. Legalábbis nem ilyen néven és ebben a formában, akkor még csak összegyűltünk, ha nem is minden, de legalább minden második szombaton egy jó beszélgetésre, amit igazán élveztünk és érdekes módon ez nem csak egy bárban történhetett meg, hanem legtöbbször a plébánián. Ezekből a beszélgetésekből aztán később táborok lettek, kirándulások a testvértelepülésre, Berhidára, az Olt partjára stb. De voltunk együtt Pesten, Szegeden, Szentesen, Ópusztaszeren (ami elég nagy élmény volt és nem csak a Feszti körkép miatt:-).
Hát számomra ez az egész azt hiszem kb. 11-12 éve kezdődött és szeretem azt hinni, hogy még nem ért véget, azt hiszem életre szóló barátságok kötődtek itt, amelyek még akkor is megmaradtak, ha pár száz kilométerre sodort is az élet egymástól. De nem csak barátság hanem a szerelem is felütötte a fejét a csoporton belül, amiből már hála Istennek házasság is lett és reméljük még lesz.
Örömmel tölt el az a tudat, hogy amit valamikor régen pár fiatal és egy lelkiatya elkezdett, az ha egy másik formában is de él és működik és valahogy nekem is részem volt benne ez büszkeséggel tölt el. Azok a táborok a mellett, hogy lelki feltöltődést jelentettek jó bulik voltak, összehoztak minket és megtanultuk elfogadni egymást olyannak amilyen. Én a mostani fiataloknak csak azt tudom kívánni, hogy továbbra is tartsanak össze és érezzék olyan jól magukat, mint mi éreztük akkor.
Találtam pár régi képet, amit jó érzés volt újra megnézni és felidézni azokat a pillanatokat, amelyek talán meghatározóak voltak egyikünk másikunk életében, remélem a „kedves olvasóknak” is fog tetszeni (persze azért olyan képek, amelyek számomra is előnyösek:-).
Kép magyarázat: az elsőn én vagyok látható és egy kedves, jó barátom Attila nevezetű egyén. A második kép az én nagyon jó barátnőm „Ágnes asszony a patakban” és én, amint a többi lusta után mossuk a koszos szőnyegeket. A hármas képen a lelki atyánk (D.Gy). látható és még két szőke, amint nyugisan emésztenek Berhidáról hazafele 2002. szeptemberében. A negyedik kép az Olt partján készült berhidai barátainkkal, de ezt már nem sorolom fel, na jól van ha annyira akarjátok (balról jobbra - Attila, Reni, Tesó, Reni, Zsolt, Márk Attila, Dóri, Judit, Anita, Gyuri atya, Peti, Attila, Gyuri, Balázs és jómagam, 2001. aug.15.). Az ötödik kép is nagyon jó buli volt, ez Pesten készült (2001. augusztusában).
 

 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bifisz.blog.hu/api/trackback/id/tr351701955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BIFISZ 2010.01.27. 11:30:25

Köszönjük Viki, imádunk (én különösen) és hiányzol! :) (Ágnes)

Tánczos-Székely Viki 2010.01.27. 14:15:16

Nekem is hiányoztok(különösen te).Máskor is szívesen csak szólj!
süti beállítások módosítása